הכלכלן הבכיר תקף: "החלפנו חבורת אפסים באפס אחר"

    אסתי פלד 2 Comment on הכלכלן הבכיר תקף: "החלפנו חבורת אפסים באפס אחר"

    פרופ' ירון זליכה במהדורה המרכזית: "אין בתקציב הזה כלום ושום דבר. האוצר נסוג מכל ההבטחות של סמוטריץ בנושא יוקר המחיה. אין שם שום מנוע צמיחה שיוכל לחלץ אותנו מההאטה הכלכלית ושום דבר שיאפשר לבנק ישראל לעצור את עליית הריבית"

    צילום: Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכלכלן פרופסור ירון זליכה, תקף הערב (רביעי) בחריפות, בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, את התנהלות שר האוצר ביחס למשבר הכלכלי. "החלפנו חבורת אפסים באפס אחר".

    "אין בתקציב הזה כלום ושום דבר", טען זליכה. "האוצר נסוג מכל ההבטחות של סמוטריץ' בנושא יוקר המחיה. אין שם שום מנוע צמיחה שיוכל לחלץ אותנו מההאטה הכלכלית ושום דבר שיאפשר לבנק ישראל לעצור את עליית הריבית".

    על מיסוי העסקים: "הממוצע של נטל המיסים בישראל סביר מאוד בקנה מידה מערבי, אבל החלוקה לא הגיונית. חברות גדולות כמעט כלום אבל עסקים קטנים בשיעורים אדירים. העסקים הקטנים הם מנוע צמיחה משמעותי".

    לדבריו "חלק גדול מסל הקניות שלנו נמצא במרחק פחות משעה וחצי טיסה בחצי מחיר, אבל ברגע שאין ייבוא חופשי זה מאט את גלגלי המשק. שר האוצר מטעה את הציבור ופוגע בחלשים בגלל שהוא מסרב להתעמת עם החזקים. למה להחליף את חבורת האפסים בממשלה הקודמת באפס אחר?"



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אה כן מה אגיד לך הקודם היה ממש טוב אין מה להגיד פשש

      1. איזו תשובה מגוחכת! זה בדיוק מה שהוא אמר, שגם הקודם היה אפס!!! ואגב זליכה ממבקריו החריפים של ליברמן